17.10.2016

Oszustwo z ciuchami z lumpeksu

Hejka blogosfera,


Czy kupujecie w ciucholandach/lumpeksach, czy jak kto nazywa, ? a używane ubrania na internecie ?

Ja kupuję, i uwielbiam to. Chciałam poruszać szczególnie temat o kupowaniu używanych ciuchów na internecie !

Jak co sezon, mam ochotę na odnowienie kilka rzeczy mojej garderoby. Albo na zakup czegoś co mi brakuje w niej. I dlatego, zerkam najpierw na Vinted . Znacie tą aplikacje ? Lubicie ?
Sprzedaję tam moje ciuchy które mi się znudziły, i kupuję. Więcej kupuję niż sprzedaje ale to inna bajka ;-)



No właśnie, kupuję na Vinted. Ale teraz troszkę mniej niż kiedyś, i to przez kilka dziewczyn. Przez dziewczyny które sprzedają ubrania kupione w ciucholandach, za za-wysoką cenę !
Zdarzyło mi się nie raz !

Latem szukałam szorty żółte lub pomarańczowe. Znalazłam jedne z Primark . Sieć nie dostępna w Polsce. A jak na pewno wiecie, odzież z ciucholandów pochodzi bardzo często z UK.
Umówmy się, w Polsce, nie każdy może sobie pozwolić na wypad/wakacje do Anglii. Także podejrzewam że szorty były w lumpeksie zakupione.
Oglądam filmiki z zagranicznych Youtuberek. Szorty tam kosztują w okolicach 7eur czyli 28zł mniej więcej.
Szorty na Vinted wystawione były za 25zł ! 25zł ?! Serio ?!
Za używane szorty ?!
Nie dość że ta osoba je nosiła, to i ktoś z Anglii je też prawdopodobnie nosił.
Za taką cenę dziękuję !
Tym bardziej że na pewno nie kupiła szorty w ciucholandzie za 25zł !
Kobieto, zejdź na ziemię ! I przestań nas oszukiwać ! Szukasz idiotę ?! Nie tu !

Tych szortów nie kupiłam, ale śmiało napisałam tej dziewczynie co ja myślę o jej cenie !
po tygodniu, cena zeszła do 19zł. Co i tak jest za wysoka cena !


Ostatnio znów:
 szukam tym razem jakiegoś fajnego kardigana, płaszcza, coś ciepłego na zimne dni.
Widzę kardigan z marki Ralph Lauren, ale za 750zł.
Nooooo, troszkę za dużo.
1) Przypomina mi się historia z lata. Patrzę, na inne przedmioty vintedzianki.
I co, wiele rzeczy z Primark, także prawdopodobnie ten sweter też był z lumpeksu.
2) 750zł. Oznaczyła że kardigan kosztował początkowo 1400 zł jak dobrze pamiętam.
Takie kardigany nie kosztują 1400zł ! Kosztują w granicach 550-800 zł.

Troszkę zawiedziona jestem tą stroną ostatnimi czasy ...

Mieszkałam we Francji, miałam konto na Vinted tam przez 2/3lata, i nie widziałam takich rzeczy !

Czy też zauważyliście takie przedmioty w wygórowanych cenach ?





                                                                                                        Do następnego :-)
                                                                                                              Dominika





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your lovely comments